.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساري داراي تيم واليبال دسته دومي كشور مي‌شود

مديرعامل تيم واليبال ساري از شكل‌گيري آغاز به‌كار تيم واليبال در سال جاري در اين شهرستان خبر داد و گفت: به ‌زودي ساري داراي تيم واليبال دسته دومي كشور مي‌شود.

محمدعلي روحي صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و پيگيري‌هاي انجام شده و به دليل عدم توجه به ورزش واليبال در سال‌هاي گذشته اين اتفاق در حال وقوع است.
وي افزود: با شكل‌گيري و آغاز به‌كار اين تيم پراكندگي موجود ورزش واليبال را در سطح شهرستان كاهش خواهيم داد و همه ورزشكاران ساماندهي خواهند شد.
روحي درباره انتخاب بازيكنان اين تيم نيز بيان داشت: با توجه به بازي‌ها و مسابقات انجام شده بين 24 تيم بخش دو دوانگه، چهاردانگه و بخش مركزي بازيكنان از اين تيم‌ها انتخاب خواهند شد.
وي با اشاره به اينكه از تجربيات پيشكسوتان واليبال ساري در اين تيم استفاده مي‌شود، خاطرنشان كرد: ساري داراي بازيكنان مطرح و به نامي در اين رشته دارد كه حتماً از تجربيات گران‌سنگ آنان در پيشبرد اهداف تيم استفاده خواهد شد.
مدير عامل تيم واليبال شهر ساري يادآور شد: در خصوص اسپانسرهاي اين تيم نيز با NGO‌هاي خصوصي و چند اسپانسر اداري مشورت شده و همچنين با تعدادي از اعضاي شوراي شهر نيز رايزني‌هايي انجام شده است كه در صورت قبول اسپانسر از شوي شوراي شهر اين تيم به نام شوراي شهر بازي خواهد كرد و در غير اينصورت هر اداره‌اي كه اسپانسر شود تيم به نام آن اداره خواهد شد.
قلي‌زاده در رابطه با سرمايه‌گذاري يكساله اين تيم گفت: با توجه به قرار داشتن اين تيم در تيم‌هاي دسته دومي كشور در حال حاضر سرمايه 100 ميليون توماني براي هزينه جاري تيم شامل قرارداد با بازيكنان و اياب و ذهاب جوابگوست.
وي اضافه كرد: از نظر قرارداد و تامين بازيكن و مربي مشكلي نداريم و در حال حاضر رايزني‌ها با چهار مربي مطرح استان انجام شده و مربياني كه سليقه‌اي عمل نكنند، دلسوز تيم بوده و كارشناسي فعاليت كنند بكارگيري خواهند شد.
روحي درباره اهداف راه‌اندازي و شكل‌گيري اين تيم اظهار داشت: شهر ما در ورزش واليبال مظلوم واقع شده و بايد تيم مناسب و در خور شاني در اين راستا داشتيم تا به ورزش كمك شود و هيچ مسئله اقتصادي و سياسي از اين كار مد نظر نبوده و اين قسمت از كار غيرسياسي عمل خواهد شد.
وي ادامه داد: نخستين دوره بازي‌هاي واليبال در ماه مبارك رمضان در سالن ورزشي ثامن الائمه مهدشت با همكاري ورزشكاران بخش‌هاي مختلف ساري انجام شده و اميدواريم بازيكنان خوب را از اين دوره بازي‌ها جذب كنيم.
روحي همچنين افزود: تيم واليبال بانوان مهدشت نيز در سطح دهياري‌ها فعال بوده كه اكنون با انتخاب مربي، تمرينات و بيمه ورزشكاران تيم و راهنمايي‌ها و رايزني‌هاي انجام شده به سمت شهر ساري سوق داده خواهد شد.
مديرعامل تيم واليبال شهر ساري اضافه كرد: تيم واليبال شهر ساري وابسته به هيچ نماينده مجلسي نيست ولي رمضان شجاعي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي كمك‌هاي شاياني را در اين راستا انجام داده‌اند كه جاي قدرداني است.
وي يادآور شد: چشم انداز ما در واليبال ساري رسيدن به سوپر ليگ تا دوسال آينده است كه اميدواريم با همكاري مسئولان و رسانه‌ها اين امر محقق شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 شهريور 1389
مدیر عامل تیم والیبال ساری چه نوعشه؟؟؟؟؟
ط123 7 بهمن 1389
امیدوارم حرفهایتان صحت داشته باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.